Friday, August 10, 2012

Dah pegi ke Paradigm Mall, PJ...

Shop above RM200 dan dapat free t-shirt.  Boleh combine 2 receipts at most.
Buat iklan free jap.  Dah pernah pergi ke Paradigm Mall?  Satu lagi shopping mall yang berada di area PJ, by WCT Berhad .  Agak menarik jugak la since aku dah pergi beberapa kali.  I suppose Paradigm = Paradise bagi kaum- kaum shopaholic.  

Ada beberapa tarikan kat situ, selain ada Tesco untuk grocery shopping (jadi one- stop la kan untuk orang yang nak shop grocery dan pelbagai lepas tu).  Ada jugak tempat- tempat makan antara nye Nando's, The Chicken Rice Shop, TGI Friday's, Starbuck dan Coffee Bean pun ada.  Tu baru sebut sikit tu.  Banyak lagi.

Outlet lain lebih kurang jerla, mostly apa yang ada kat shopping complex, ada la kat situ.  Ada Dorothy Perkins, ada Marks & Spencer, ada Zara (belum bukak), ada Clarks, ada Charles & Keith dan sebagainye. Ada Sephora, ada Stage, dan beberapa brand make-up yang lain juge.  Mac takde, Mac Studio ada lah, nak?  Hahahaa.  Boleh tengok apa lagi ada untuk habiskan duit korang tu, kat sini: http://www.paradigmmall.com.my/Level+LG_28_1.htm.

Tapi yang slack sikit ialah... parking dia kekadang buka semua, kekadang tutup.  It seems that kat bawah tu masih ada pembinaan la sikit- sikit.  Agak seram aku nak lalu hehehe.  Jap g kena hempap.  Debush...  Baru- baru ni siap aircond dia terjatuh kan?  Aiyooo nasib takde orang kena himpap.

Yang bagus nye, boleh la lupakan One Utama tu kalau agak- agak malas nak mengadap parking yang sentiasa penuh.  For now this place nampak macam tak pack sangat.  Nak pergi pun senang, kalo ko tau katne Giant, ha dia seberang nun aje.

Yang sebenarnye aku nak tunjuk t-shirt baru free aku kekekeke.  Nasibbbb mak ambik size L.  Kalo perasan diri tu kecik dan ambik M, (ahemmm cam biasa la manusia suka berbaju ketat sorang ni), memang alamat bagi jerla Ayesha Amani pakai mwahahahaa.  

No comments: