Wednesday, August 15, 2012

Dulu...

Some of the photos..Banyak lagi gambar kena korek dalam kotak nun
Bila stay up macam ni dan buntu tak dapat meneruskan perjuangan, mula la teringat kenangan dulu- dulu.  Malam ni aku teringat zaman aku kat L&G Twintech, Sri Damansara.  Sekarang nama dia International University College of Technology Twintech (IUCTT).  Tak silap aku tukar nama masa aku kat final year, diorang dapat upgrade status to Kolej Universiti.
Mane lah Ha sekarang, yang sebelah Abby tu...

Aku buat entry ni pun sebab ada rasa dalam dada... Ada air mata gak yang keluar bila teringat.  Macam- macam terjadi zaman aku kat sana, dari umur 17 tahun, sampai 20 tahun.  I mean, MACAM-MACAM.  Good and bad.  There were bitterness in the journey tapi tak kurang juga seronok nye.


Ko tau tak best hidup zaman tu.  Carefree.  Masa tu aku rasa goal aku untuk habiskan Uni pon ala- ala jer heheheh.  Macam hampeh kan, dah habiskan duit bapak dengan banyak nye, pehtu nak ala- ala.  Tapi yang aku nak tekankan zaman tu, masalah dalam hidup pon ape je.  Rindu boyfriend, malas gi kelas, tak cukup tido sebab sembang atau duduk cybercafe lama-lama.  Kemudian layan kerenah kawan- kawan.  Zanan copy paste google buat assignment.  Zaman blaja programming pun takat bagi lulus aje. 

Ada several friends yang bermakna dalam hidup aku sepanjang kat sana.  Ada yang sampai sekarang pun ada lagi dalam hidup aku.  Ada yang dah lesap terus and how oh how I wish I could find them again, and talk like the old times.  It was much fun, stay up siapkan assignment.  Berjaga buat last minute study group.  Ponteng kelas ramai- ramai.  Jalan kaki, naik bas gi kelas sama- sama.  Ada masa tumpang kawan- kawan yang ada kereta.  Tapi masa tu, gi kelas balik, zzzzZzzzz, or lepak, or sembang.  Macam takde tanggungjawab dalam hidup kan.  Tak makan minum pun kau je, tak mandi ke kemas rumah ke, pun lantak kau ler.  

How I wish I could go back zaman tu, kejap jer.  Tapi there are some moments I wish I could skip and never happened to me back then.   Tapi taklah tak bermakna aku tak syukur dengan hidup sekarang.  Loving this current life just as much.  But I miss some of them, friends and memories.  *Emosi*

No comments: