Monday, September 10, 2012

Phone

Baru- baru ni I got back my phone from someone, with the number I gave.  The number oh so controversial, sebab ada skandal di sebaliknye.  Dan bila dapat phone tu, wah cerdik.  Keypad dikunci, simcard dikunci (actually dia dah buat sampai mintak PUK).  Apa yang beliau tak tahu ialah, simcard tu aku boleh unlock pakai PUK, call je sebab tu nombor di daftarkan bawah nama aku.  Keypad berkunci?  Takde masalah, sebab... alah ko ingat ko pandai, aku pun pandai juge.  

Apa pun, bila dah unlock, terbongkarlah satu rahsia... Macam ni lah rasa tertipunya.  Aku kehilangan kawan disebabkan orang ini.  Rupa- rupanye selama ni, semua orang tertipu.

Pesanan aku, waspadalah dengan manusia yang mampu berlagak bodoh, tapi tak bodoh.  Boleh berlakon lurus, tapi sebenarnye bengkang- bengkok. 

2 comments: