Friday, December 18, 2015

Post melawan sawang-sawang?

Hahahaha yelah sangat. Ni lah post nak melawan sawang- sawang kat blog ni.  Memang dah lama sangat tak menulis.  Dah dekat setahun.  Sejak mak kena stroke caused by bleeding aneurysm, survived the stroke, and now post- stroke recovery, memang life had been hectic.  Aku bertukar kerja so coping with new job, membesarkan anak- anak yang lebih kurang kadang-kadang sihat, selalu tak sihat, weekend pun memang lansung tak ada masa lapang.  Sampai kan kesihatan sendiri terjejas ni.

Apa pun, konklusi aku di atas segala yang berlaku dalam kehidupan ni, I need to take it easy la.  Apa- apa terjadi pada diri ni, dengan anak- anak yang masih kecik, adalah sooo not worth it.  Not worth it.  Marilah hidup dengan tenang dan aman, berusaha sedaya mungkin dan yang selebihnya berserah lah pada Allah SWT.  Senyum senyum senyum.  Macam budak-budak kat bawah ni, senyum hahahaa.



1 comment:

Unknown said...

Nice blog!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)