Friday, December 02, 2016

Telekung Arafah, saya jual


Edit: Saya rehat jual telekung buat sementara.  Peace.




Tetiba je nak buat promosi kat sini.  Korang pernah dengar ke Telekung Arafah ni?

Kain sejuk, sedap, memang wow sangat tau.  Yang ni, saya jual.  Kalau berminat boleh terus whatsapp ke no. 012 626 8560.

Harga

RM 68 untuk Semenanjung.
RM 75 untuk Sabah/ Sarawak.

(RM60 untuk sepasang

+RM8 untuk pos Semenanjung. 
+RM15 untuk Sabah/Sarawak.)


Telekung Arafah


➡Material viscose tidak panas
➡Kain lembut, beralun, tidak jarang, tak melekap, tak renyuk.

➡Jahitan getah di muka, stretchable, kemas.
➡20 warna pilihan (whatsapp untuk check stock)

Bagaimana Nak Beli?

➡ Whatsapp saya di 012 6268 560 untuk, 1) Pilihan Warna, 2) Confirmkan samada warna pilihan masih punya stok.
➡ Buat bayaran ke akaun Maybank saya.
➡ Penghantaran akan dibuat selepas pembayaran disahkan melalui resit.
Note: Tiada penghantaran dibuat pada Sabtu & Ahad.  

Pilihan Warna






No comments: