Friday, May 07, 2010

Jom cari cupcakes...

Hari ni tiba- tiba ada perasaan nak makan cup cakes setelah lalu kat tepi tingkap sebuah kedai di Bangsar South.  Aku sejak pregnant ni naik hairan... Benda- benda yang tak menjadi favourite sebelum pregnant seperti chocolate, cakes, ice cream, tiba- tiba menjadi something yang aku suka makan.  Itu namanya menempah penyakit.  Dari tahap gula rendah, kang tiba- tiba diabetic.  Takpelah, untuk hari ni aku kasi can.  Tadi dah beli seketul, balik kang nak heret hubby pergi cari cupcake. 

So tadi bila terfikir nak cari cupcakes, terus tanya my colleague, si Timmy.  Kat mana yang senang nak cari... Yang aku biasa makan ialah Cupcake Chic yang dekat The Curve nun.  But cupcake dia manis sangat lah... How?  Nak cari yang biasa- biasa, tapi sedap.  Ada kenal sorang kakak ni yang sama- sama buat master dulu, dia kat Shah Alam la pulak.  Wahhh jauh semata- mata nak cari cupcake?  Tapi cupcake kak Azna memang superb tau!  And cantik- cantik jugak!

Timmy cakap cuba google wondermilk.  Dia kata tak silap kedai nya kat Damansara je.  Aku pun google dan jumpa link dia , website nya ialah: http://www.ilovecuppacakes.com/ .  Basically kat sini leh beli online, atau walk in kat kedai dia.  Tapi ingat lah ye, kalau beli online minimum 3 hari sebelum mesti mau order. 

Kesimpulan nye, tempat tu dekat, kat Uptown Damansara je.  Cuppacakes namanye.  So hubby jaga- jagalah ek!!! Balik keje ni nak heret dia pegi cari cupcake untuk memuaskan nafsu mengandung saya...  

 

No comments: