Friday, September 09, 2011

Tak tido semalaman kerana teething!

Gambar Amani nangis masa 7 months
Tak tau nak marah gigi nak keluar atau nak marah siapa.  Tapi kesian my poor little princess, *sob sob*.  She couldn't sleep last night and was hoping that I could comfort her and ease her pain.  However there was nothing I could do to comfort her.  Tried the breast, cold ice, cold teether, and everything else I could think of.  I know the cold teether was quite comforting for a bit when she put it on her jaw.  But it didn't last long and the discomfort continued until dawn.

It's parts and parcel of growing, akan tetapi Ya Allah, Engkau kurang kan lah apa jua tahap kesakitan yang si comel saya alami.  Dan Kau berikan lah aku kesabaran untuk menghadapi pe'el yang dalam kesakitan itu masih mampu menyirapkan darah bonda.  Trust me.  There was lots of screaming involved (from her. Not Mommy).  

Ameen ameen ya rabbal al-ameen...

P/S: Now Mommy feels like a zombie herself sebab tak cukup tido bermalam- malam.  Ditambah dengan perut tak sekolah yang asyik diarrhea, dan selsema tak sudah. Ermmm.... 

No comments: