Saturday, August 25, 2012

Watson's Nose Pore Pack

What you see in the above photo is...
Watson's Deep Cleansing Nose Pore Pack.  Aku beli ni sebab konon nye redeem point la kat Watson's (Membership punye point).  Baik punye adik Watson's tu convince aku, masa kat Kajang.  Disebabkan stress jaga anak kat KPMC time tu, beli jer la.

Komen aku tentang product ni, mula- mula adalah oucccccchhhhhhhhh.  Keperitan yang amat dirasakan masa nak buka bila dah kering.  Tak tau ler kot-2 sebab lama sangat pakai sebab ralit salin resipi hehe.  Tapi sungguh alahai.  Damn painful I tell you.

Mula- mula pakai dah memang minus point sebab hidung ku tak berapa nak mancung hehehe.  Agak la susah nak pakai kan.  Puas den tekan tekan tekann.

Aku rasa partly because gam dia tu kot.  Ntahla sama jenis ke tak, tapi kalo biasa pakai Biore ko tak rasa kot macam ni.

Ha last skali, memang deep cleansing sungguh sampai bulu idung pon tertanggal hehehe.  I mean bulu- bulu roma di tepi hidung lah.  Punye la banyak.  Bukan takat jerawat nasi jer yang tanggal.  Gamaknye pasni tumbuh bulu- bulu kasar tak tepi idung aku???  Belum pernah lagi aku pakai pore pack sampai jadi macam ni.

Persoalan nye sekarang, baru pakai 1, ada lagi 9 kot dalam pek tu.  Should I or should I not continue to use this?  Atau biarkan sahaja duit itu burn.  Atau... Bagi Ah Bob pakai... Hehehe.

No comments: