Sunday, May 06, 2012

My latest online purchase!

Ok sebagai seorang pembeli barangan secara online, ini adalah kali pertama saya ulang KALI PERTAMA saya beli barangan seperti handbag yang bakal I tunjukkan di bawah ni.  Beli dari ChicSacBlog.  Ianya merupakan purchase yang membuatkan I senyum hingga ke telinga hingga beberapa hari hehehe.  

I must say masa nak beli tu memang berdebar, as in what if the size isn't the right size?  Or if tak kena dengan warna?  Or if the item doesn't turn out genuine.  Tapi I ada sorang kawan yang memang beli dari sini, and dia dah confirmkan, memang good service, good quality genuine products!  

Tapi tulah, kita kalau beli online tu memang kena hati- hati.  Unless ada testimony kawan-2 atau u all memang betul-2 yakin yang barang tu genuine barulah beli k!  This person who sold this handbag to me memang ada include authenticity cert, ada dustbag and kalau teliti beg tu memang boleh nampak and fikir, ermmm takkan fake kot?  Entah la kalau ada yang lebih terer kenal kan.  

Nak tengok tak hasilnya... jom nak share!  Ni bukan nak show off okay, ni cuma nak tunjuk hasil online shopping I! 

 

2 comments:

Sobah Mariana Omar said...

Di.. if original coach bila dia datang tue mmg la dengan dustbag, care card and one more kalau dia ada balut2 zip kr or handle ker.. they will balut dengan paper.. not plastic.. :-)

Diana Abdul Molok said...

Thanks for the info Maria!